+36 30 581 0059 energiamezostudio@gmail.com

Szeretettel ajánlom ezt a cikket, Székelyhidi Ágnes, számmisztika tanáromnak! 

Amit nem értesz, abba ne fogj, hanem tanuld meg előbb mi a teendő; így lesz az élet számodra könnyű.

(Püthagorasz)

 

Puthagorasz

 

Figyelem, aki nem ismeri, vagy nem szereti az önirónia és a szarkazmus bájait és hangvételét, az bele se kezdjen az olvasásba! Személyes vallomás következik, ami csak nyomokban nem tartalmazza a felülírtakat!

 

Nem értem a „mateket”! – Így lettem én numerológus, személyiség és sorselemző, mondhatni; a saját magam paradoxonja vagyok.

 

A matematika sose volt az erősségem. És ezzel a kijelentésemmel, hogy sose volt az erősségem, csillámpúderes finomsággal árnyaltam azt a sűrű, sötét, tátongó teret, ami az agyamban, egy repülőgéphangár-szerű űrt öltött, (nem töltött – öltött) amikor megláttam a numerológia földi leképződésit, magyarul a számokat.

Mert mi az, hogy 1? 2 ? 3? stb… ?

A kifejeződése egy olyan valaminek, bárminek, akárminek, amit kézzelfoghatóvá szeretne tenni az ember. De tulajdonképpen mi az az 1? 2 ? 3?….stb???!!! Számtalanszor tettem fel ezt a kérdést még gyerekkoromban édesanyámnak, aki fáradhatatlanul, gyűrte velem az általános iskolai matematikai tananyagokat, hogy azt, a rendszer által megkövetelt keserves 2-3 –as osztályzatot kidolgozzam magamból. De mi az a 2-es , mi az a 3-as? Mit jelentenek ezek a megnevezések?Mert azt például jól tudom, hogy mi az alma. Az alma, egy csodálatos, kerek, zöld-sárga-piros színekben pompázó, illatos, a napfényére, a nyárra és az őszelejére emlékeztető, roppanó hangú, lédús, hol édes, hol savanyú, hol „mindkettő együtt ízű” gyümölcs.

De mi az az 1? 2 ? 3? stb…?

Nem, ez továbbra sem tudott betöltésre kerülni az energiarendszerembe.

Anyu, szerintem néha már azt hitte, hogy direkt csinálom. Mert elmagyarázott valamit, elvileg meg is értettem, vissza is mondtam helyesen, megcsináltam a feladatot jól. És láss csodát két nap múlva, mint Szenilla, (mesefilm: Némó nyomában) ismét rázendítettem az aktuális házi feladatnál való elakadásomkor.

Anyuuuu,  …de tulajdonképpen mi az az 1? 2 ? 3?….stb???!!!.

Anyukám elsimította a kezével tikkelő szemhéját, majd imára kulcsolta a kezeit, – és még az is lehet, hogy tőle ered ez a manapság népszerű aforizma miszerint; ( Istenem ! Adj türelmet a hülyékhez, mert ha erőt adsz, megölöm őket.) Isten adott, szerencsére türelmet, és nem erőt, mi pedig kezdtük előröl. Kislányom, ezt két napja megtanultad, használtad, értetted, jól alkalmaztad, emlékszel? És én, hegyikristálytisztaságú üveges szemekkel bámultam anyukámnak, az idegtől és nem a meghatottságtól párás tekintetébe, és folytattuk….; Ő megtanította, én visszamondtam, megcsináltam és másnapra, huss, a tárhely ismét felszabadult, előző tartalomnak nyoma sincs. Elég az hozzá, hogy az érettségi bizonyítványomat is egy csodálatos korrepetitornak köszönhetem.

Mert ugyan az iskolákat elvégeztem, az alapvető matematikai ismereteket, helyesebben az alapvető számológép használatot készségszinten elsajátítottam, de felnőtt fejjel is egyfolytában ez visszhangzott az agyamban lévő repülőgéphangár-szerű űrben,

…De tulajdonképpen mi az az 1? 2 ? 3?….stb???!!!

Mert önmagában semmit nem jelentettek számomra továbbra sem ezek a kifejezések. Beletörődtem a válasznélküliségbe a matematika valamint számok kérdésével kapcsolatban, és meg nem értett művész attitűddel éltem tovább a mindennapjaimat. Időközben, az önismeret és a tudatos élet vált a legkedvesebb hobbimmá, és évről – évre egyre közelebb kerültem a belső tiszta fényemhez, de a visszhang még mindig zengett, …. tulajdonképpen mi az az 1? 2 ? 3?….stb???!!!

Tehát, már évek óta tudatosan jártam az önismereti témákkal tarkított utam, mikor is egy csodálatos, szürke, párás, borús, kora téli napon szikrát kapott az elmém Zsuzsu barátnőm könyvespolca láttán.

– Székelyhidi Ágnes Számmisztika I. kötet;  Szinte kiabált a könyv a polcról, kérj kölcsön, olvass el, szeretni fogsz, ígérem! Az esélytelenek nyugalmával, csupán azért nyitottam ki a könyvet, mert addigra már megtanultam, hogy a megérzéseim ellen cselekedni, akkora balgaság, mint a hülyeséget a szorgalommal párba állítani. Így hát, nekiláttam az olvasásnak, és „beütött a cucc”, fényt kaptam, mint Bradley Cooper az NZT-től ( film:Csúcshatás) és átéltem a nyugati világ, a fogyasztói társadalom lehető legnagyobb megvilágosodását. Faltam a betűket, a mondatokat, a számokat, és az összefüggéseket.

Ahhha, hogy

 1 = Nap = ego, határozottság, kreativitás, élenjárás, megosztó személyiség, önállóság,…stb

 2 = Hold = együttműködés, ösztönösség, érzékenység, bizonytalanság, lágyság, odaadás, sírás, ….stb

 3 = Merkúr = kommunikáció, intellektualitás, beszéd, népszerűség, gondolkodás, hírvivés,….stb

stb…..stb….

 

Majd ezt követte – Székelyhidi Ágnes Számmisztika II. –es kötet.

 

A második kötet elolvasása után beiratkoztam, – Székelyhidi Ágnes Számmisztika tanfolyamára, és végre értem, „mindent IS értek”  🙂 !

Ja! Nem, nem a matematikát, azzal kapcsolatban továbbra is a számológép a legjobb barátom. De az értelmet nyert végre, hogy tulajdonképpen mi az az 1, 2, 3….stb,  és a repülőgéphangár-szerű űr, és a meg nem értett művész attitűd, minőségi, hasznos, értelemmel teli töltetet kapott számomra Székelyhidi Ági tanítása által és a számmisztika által.  Mert, most már tudom, hogy egy embert is lehet kívül-belül számokkal definiálni, kvázi számszerűsíteni. Olyan tudásra tettem szert Ági tanfolyamain, ami nem csupán saját magammal kapcsolatban segít, hanem mások megértésben is egy tökéletes segédeszköz. Illetve a munkám során az egyik alapvető metódus a számmisztika analízis, amit arra használok, hogy közelebb kerüljenek magukhoz a kérdezők, akik felkeresnek az elakadásaikkal, problémáikkal.

Mert, „… Minden dolog – szám. (Püthagorasz)…”

Kíváncsi vagy „számszerűsített önmagadra” , gyere, jelentkezz be hozzám önismereti személyiség elemzésre az Energiamezőbe, hogy 100% – ban ki tudd hozni a magadból a benned rejlő lehetőségeket.

Share This